Store

Zebra Graphics positioneert zich op de retailmarkt als specialist op het gebied van grafische communicatie en point-of-sale publiciteit.

MEER DAN 50% VAN DE AANKOOPBESLISSINGEN DOEN ZICH VOOR OP HET VERKOOPPUNT ZELF. Het belang van deze manier van communiceren spreekt dus voor zich...

Communicatie op het verkooppunt wordt volledig verzorgd door Zebra Graphics in drie stappen:

  • DE CREATIE van het concept.
  • DE PRODUKTIE in eigen huis van de markeringen en de POS-publiciteit (fabriek 10.000m2)
  • DE INSTALLATIE van het materiaal

Het is ons doel om uw verkoopcijfers te verhogen en dit door middel van doeltreffende communicatie !

Meer informatie

TOEPASSINGEN :

De communicatie in het verkoopspunt wordt gelinkt aan 3 activiteiten die volledig beheersd worden door Zebra : DE CREATIE, DE PRODUKTIE, DE INSTALLATIE.

  • DE CREATIE :

    In samenwerking met uw agentschap, ontwikkelt onze grafische studio een creatief concept en een norm,aangepast aan uw verschillende verkooppunten.

  • DE PRODUCTIE :

    Wij verwezenlijken het geheel aan markeringen en uw POS-materiaal met het oog op het strikt naleven van de eisen van uw lastenboek. Ons atelier beschikt over diverse produktietechnieken :

    • zelfklevende geprinte en uitgeplotte markeringen
    • posters, kakemonos, panelen, banners...
    • communicatiedisplays: Totems, kubussen, arcades, silhouetten, anti-diefstal hoezen, plafondhangers...
    • produktdisplays: vloerdisplays, toonbankdisplays, eilanden...
  • DE PLAATSING :

    Onze plaatsingsploegen zorgen voor een professionele realisatie binnen de gevraagde termijnen. Zebra Store, uw partner voor commercieel advies, productie, logistieke dienstverlening én plaatsing van POS-publiciteit in al uw verkooppunten.

DOELSTELLING VAN EEN GOEDE CVP : DE VERKOOPSCIJFERS OPDRIJVEN

  • Een goede visibiliteit verzekeren van het merk.
  • Een sfeer creeren die de verkoop begunstigt.
  • Een goede visuele aanwezigheid van de verschillende merken in het verkoopspunt verzekeren.
  • Het verkoopspunt gebruiken : als communicatiedrager ter herhaling van een mediacampagne voor het verstevigen van het merkimago om de aanwezigheid van de produkten in het verkoopspunt te benadrukken.
  • Informatie bijbrengen tav de shopper.
  • Een promotie aankondigen en het functioneren ervan garanderen.
  • In het verkoopspunt, rond het produkt, een universum creeren dat zijn positionering bevestigt.
  • Allerhande commerciële operaties aankondigen (georganiseerd door de retail, de fabrikanten of beiden).
top